Próba grzybowej jaskini

Jednym z warunków dołączenia do gildii poszukiwaczy przygód było przejście próby “Grzybowej jaskini”. Zadanie było proste – z wewnętrznej części jaskini trzeba było zerwać księżycowy kwiat, który kwitł tylko raz na 10lat. Problemem nie było samo dotarcie do tego kwiatu, jednakże unoszące się opary halucynogennych grzybów już tak. Czy wiesz jakie największe koszmary miały postaci graczy? WArto o to spytać przed sesją.

Grzybowe opary dają tak realistyczne halucynacje, że postać odczuwa je jako fizyczny ból a nawet zranienie, które może zabić. Co ciekawe w jaskini te halucynacje są grupowe. Podejrzewa się, że grzyby wyczuwają strach bohaterów i tworzą imaginacje ich obaw. Czy znajdą się śmiałkowie, aby przejść próbę “Grzybowej jaskini”?

Istotne testy:
Test na zatrucie oparami ST15 na wytrwałość w przeciwnym razie wszystkie testy z utrudnieniem przez kolejną godzinę

Test na przejście przez pomoc plączy ST12 na zręczność

Inne akcje i brzydkie potwory do woli 🙂

Mapka od Seafoot Games